Forum OpowiadaniaOcenianie Strona Gwna OpowiadaniaOcenianie
Krtki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Barzdo często piszecie o bromergonie- to jeden z podstawowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OpowiadaniaOcenianie Strona Gwna -> Witajcie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 16:38, 06 Kwi 2014    Temat postu: Barzdo często piszecie o bromergonie- to jeden z podstawowy

Czy nie znacie jakiegoś uniwersytetu , jakiejś szkoły wyższej z kierunkiem zarzadzanie/reklama ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam! Orbi pomoże?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i pozdrawiam wszystkie nowe Lidziaczki [link widoczny dla zalogowanych] po 1 serii jest nastepna i to bez zadnych przystankow.
uważam że jest to całkiem fajna alternatywa dla zabiegany i nie majacych czasu, Juz raz to zrobili jak podałam linka do sprzedawcy, od którego ja kupiłam. Ja jestem po 10 razach i osobiście zauważam różnicę, ja np przed pójściem pierwszy raz zmierzyłam się dokładnie i efekt jest taki że udo mam mniejsze o 5cm kolano o 6 biodra brzuch o ok 4cm, więc jak dla mnie rewelacja.Z tym że ja chodzę na to codziennie a nie tak jak czasami piszą 2-3 razy w tygodniu.Jeśli chodzi o celulit to też jest lepiej .Pozdrawiam i też polecam oczywiscie uslysze 1 slowo: Aspirance, piszesz, że musimy znać swoją wartość - ja swoją znam, jestem bezwartościowa... [link widoczny dla zalogowanych]
do be_perfect: A laseru mysle ze warto by bylo sprobowac. Mam pyatnko - jakie sa przeciwskazania z ulotki M?? Jeżeli niecały miesiąc temu robiłem piaskowanie, i ten sam dentysta mówi mi że trzeba zrobić piaskowanie to czy on chce mnie naciągnąć na kolejne 190zł? Gdańsk i Rzeszów Moze zacznij przecierac twarz w 2 lub 3 dniu glodowki, kiedy bedziesz juz tylko na wodzie, mocz powinien stracic intensywny zapach i kolor. Jestem z moim facetem długo i kocham go całego, także jego aktimelka Tak samo i On nie brzydzi się wślizgnąć języczkiem w moją pipcię.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam z całego serca Starflower (tutaj macie link do strony :
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzieki za wytlumaczenie tej smolistej mazi.
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrowionka i buziaczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale za darmo... [link widoczny dla zalogowanych] sama nie wiem co robic...moze farbowac jeszcze na czarny a kiedys tam moze wymysla jakis cud srodek?hehe
Gdzie aktualnie w Polsce można wydłużyć nogi? Restylane jest tańszy!!!!!Kosztuje niecały 1000. z pokrzywy zwyczajnej, szparaga lekarskiego, karczocha zwyczajnego, selera zwyczajnego, mniszka lekarskiego, tymianku pospolitego, skrobia ziemniaczana, kompleks miedziowy chlorofilu. nie chce cie denerowac, ale nie ma innego wyjscia!wiem bo moja wspołlokatorka ma identyczny problem...najpierw blondynka pozniej brunetka a jeszcze pozniej włosy wypłowiały do rudego, wiec poszła na pasemka musi je powtorzyc za 3 miesiace a pozniej jeszcze raz juz powinny byc w miarę blond....oczywiscie mozesz czesciej to robic,ale beda duzo,duzo bardziej zniszone co grozi obcięciu a tego nikt nie chce, prawda?? Na atkinsie czuję sie dobrze, nawet bardzo dobrze, jestem przed @ a wskazówka wagi nie poszła w góre,więc jest ok!! [link widoczny dla zalogowanych]
Jak juz tu kiedys pisalam, obiecywali zatrudnienie a jak sie okazalo N I K T z naszej grupy nie pracuje w zawodzie. Wręcz przeciwnie. Polecam innym mamą te imie śliczne są zdrobnieni dla takiego małego brzdąca ja na córcie mówie nikoś nikoletka nikosia i to nie wygląda wcale ładnie. Alan u Górniaczki Jutro zostaje sam w mieszkanku bo moi wspołlokatorzy wracają na weekend do domu i chyba wieczorem sobie strzele lewatywke. W kazdym razie - nie zaszkodzi , może warto spróbować
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz jest inaczej.Ona jak mysz pod miotłą.
[link widoczny dla zalogowanych]
10 minut po zabiegu leczyłem się ketonalem. A co do imienia to moze Nikoletta??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz najważniejsze dla Ciebie to zadbać o siebie i o dzieci jeśli macie.Nawet nie masz pojęcia jaką krzywdę wyrządza ojciec alkoholik swoim dzieciom-odbija się to w życiu dojrzałym...znam to z autopsji . [link widoczny dla zalogowanych] zaaplikowalam te tabletke bez problemu wczoraj przed snem, zalozylam podpaske profilaktycznie gdyby cieklo, a tu nic, nic ie cieknie, nic nie wylatuje, nic nie pieklo.
ZADNEJ diety, bo wtedy trzeba zdrowo sie odzywiac itd. Czytając wasze komentarze, podjęłam decyzję już poinformowałam męża, kupujemy kota! Z tego co wiem i co ustaliłam z lekarzem (nareszcie znalazłam dobrego!) w tej chwili mój organizm musi wyrównac poziom hormonów i usunąć zalegającą między komórkami wodę. Jedno i drugie leczy się u endykronologa. Nie rob tego na wlasna reke, nie daj sie skusic zadnym cudownym dietom i glodowka to ci tylko moze zaszkodzic. [link widoczny dla zalogowanych]
Za fotoodmładzanie płaci się tam 95zł. Proszę!!! KURCZAK JEST OKEY. Na pewno wszystko co napisałyście będzie wskazane, ruch, dużo wody, plus odpowiednia dieta, ale też zabiegi w gabinetach. jeżeli lekarz powiedział,że mam jedynie lekki stan zapalny czy mogłam tym w jakiś sposób ,,zarazić mojego partnera? podnosze Po pierwsze - nie lubimy się z moją wagą, bo ona pokazuje coraz wyższe wskazania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo tam prawo w razie rozwodu przyznaje automatycznie opiekę nad dziećmi ojcu;
[link widoczny dla zalogowanych]
ja rowniez szukam szuka i nie umeim znalesc to jest zaj**istee!!! Ja jej mówię ,że pierwszy raz będe miała ją robioną bo do tej pory czesto sama robiłam bojestem pielęgniarką.A pani na to Aaa, to jak pani pielęgniarka ,to ciepłej wody do tej lewatywy naleję, zaraz grzeję .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

woda,woda i jeszcze raz woda. [link widoczny dla zalogowanych] \Dance Like This\.
Godzina 19: ale sweet b mysle ze w sobote wybiore sie na konsultacje do chirurga plastyka i wtedy napisze ci co mi powiedzial. hehe ale całe szczęscie piątki mam wolne więc bedę mogła więcej trochę zjeść przez cały dłuuugi weekend brud [link widoczny dla zalogowanych]
Wszystko rzecz jasna musi być dobrze dobrane no i jest to kwestią gustu Wszystkie wątpliwości i lęk przed tym, że dziecko może byc chore itp prysnęły. Jak próbowałam podawać tran mollersa, ale Krzyś ma odruch wymiotny po nim, ją zresztą też i ten aromat cytryny pozostawia nieprzyjemny posmak w buzi i czuje się go przez dłuższy czas. Ja zamawiam i polecam. Moze w Płocku cos ciekawego jest????Albo w okolicach????? o nie!!! mój maż pracował, gdy ja miałam cesarkę...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 15:56, 08 Kwi 2014    Temat postu: Mam trochę hopla na tym punkcie.

''
[link widoczny dla zalogowanych]
byłaś/eś operowana/y a moze czekasz na operację?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czesc! [link widoczny dla zalogowanych] Może to te kilogramy tapety zrobiły swoje?
trzeba wskoczyć w piżamę i leżeć bezczynnie pół dnia w łóżku?Czy mąż może być ze mną na tej sali? Lubię to miejsce bo mogę wszystko w jednym miejscu załatwić i mam pewność, że będzie to wykonane dobrze. Przynajmniej wlosy nie sa posklejane tak jakby nalozyla na suche wiec lepiej odrazu po umyciu :] ale oczywiscie nie nakladaj tony tego :] inna sprawa, że poprzednie całe lato siedziałam z nimi w domu i ta codzienna rutyna trochę mnie wykańczała - ubrać jedną, ubrać drugą, znieść do wózka, potem spacer tą samą trasą, karmienie, itp. Podobnie jak ty przyjechalam tu do chlopaka.Na razie nie zaluje swojej decyzji ale chcialabym miec tu kogos jeszcze.W tej chwili jest tylko on i jego znajomi.A poniewaz nie znam jezyka to czuje sie troche zagubiona,na ulicy,w sklepie.No i chcialabym pracowac.Mam nadzieje ,ze za jakis czas zalapie troche jezyka i bede pracowac. [link widoczny dla zalogowanych]
dziewczyny ja pewnie jestem tu najstarsza, bo mam 42 lata, a moje odchudzanie trwa ponad 20 lat, problemy z nadwagą zaczęły się po ciąży i tak się stały moim nieoderwalnymi elementami życia.... Ja stosuję zioła juz 2 mc.Naprawde działa ! Poszłam tam z zamiarem zrobienia zwykłego manicuru tymczasem manikirzystka namówila mnie na żelki na naturalnej płytce. Nie wiem i nie znam adresow ,nie korzystam z takich wczasow ,ale w tym temacie ktos juz podawal strone gdzie organizuja wczasy to zobacz. Witajcie!Postanowiłam przeprowadzić głodówkę. udalo mi sie juz stracic kolejny kilogram ale nie zmieniam jeszcze wezyr 3 w 1- jest bardzo dobry.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pamiętać należy, że wyżej przedstawione wyniki bazują na przypadkach terapeutycznych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ile czasu trzeba czekać na zrost 5 cm kośći na podudziu. ja nie mam nic przeciwko obcokrajowcom....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a systematycznosc nie jest moja dobra stroną.... [link widoczny dla zalogowanych] do Darii- czy mogłabym prosic o więcej informacji na temat działania komisu,naliczania marży,sposobu rozliczenia z fiskusem,rejestracji zebranego towaru itp.będę wdzięczna za jakiekolwiek informacje.
Po 2 m-c poszłam do kontroli no i z nowymi bólami. Marchew, pietruszkę, seler trzemy na tarce o dużych oczkach. oczywiście jej okrzyki były z uśmiechem na twarzy nie z zawiścią... Widze, ze nie jestem sama. No i co Juleczko,w czym poszłaś,jak się bawiłaś??co wy się tak tego rumianka uczepiliście??jako jedyna doradziła a wy na nią najechaliście,wstydźcie się! [link widoczny dla zalogowanych]
Jak Wam źle wracajcie Myślę jednak, że nie po to tam pojechałyście. Ja także praktykuję od kilku lat oczyszczanie organizmu poprzez głodówki,moja ostatnia trwała 17 dni.Wiem .że organizm w tym czasie usuwa masę złogów ,zmieniaja się także upodobania kulinarne Po głodówce przestają smakować produkty sztuczne,przetworzone itp nie mysl o nich bedzie latwiej. no ja nie moge sie doczekać jutra: Lekarz dyżurny kazał mi to przezyć brać cokolwiek mam przeciwbólowego (powiedziałam,że tylko Tramal,a on na to że może być-kolejna bzdura!) i iść do swojego ginekologa. zeby dostac paszport zgode na jego wydanie musza podpisac oboje rodzice czyli ojciec tez... Sama nie wiem czy dobrze robię chcąc się bawić w sprzedaż i czy będzie zainteresowanie ale uważam że skoro mogę to zrobic dla innych i komuś to pomoże to chyba dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

B.
[link widoczny dla zalogowanych]
omlet z 2 jaj+ pomidor Czyli jest ok!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam, na cellulit najlepsze jest pilka gimnastyczna jak actimed [link widoczny dla zalogowanych] astik-fit-ball.html super sie cwiczy, jak dziecinna zabawa a cale cialo jest w ruchy i miesnie pracuja. [link widoczny dla zalogowanych] Jeśli tak to proszę napisz dlaczego jestes nie zadowolona?
Do Cichej obserwatorki Schlebia mi posądzenie że Ja i mój brat jedno jesteśmy Niestety nie pochodzimy nawet z ciąży bliźniaczej Jest między nami cały roczek różnicy, o innych różnicach nie wspomnę, żeby sobie nie podnosić ciśnienia Poszukuję instrukcji obsługi do orbitreka favorit no: Dzięki Wam za to, bo pewnie sama z siebie bym nie wpadła na ten pomysł. kajka_27 naprawdę już mnie doprowadza to dziecinniałe posądzanie o zazdrość,ktoś powie :ale ona chuda:no takzazdrościsz, ale brzydka suknia-oj,ale w nie zazdrości itp itd ,skączcie już z jednym i tym samym bez sensu argumentem,to wogóle nie jest argument,ktoś ma TYLKO inne zdanie!!! [link widoczny dla zalogowanych]
Z rozmiaru niepelne B przeszlam na pelne C. mamy slub konkordatowy na forum mozesz anoimowo kazdemu nawtykac ale sama sobie popatrz na swoje wypisy. A ty pokazujesz wielką inteligencję wyzywajac kogoś od głupich tak dla zabawy no ale czego się spodziewać po kafeterii? Tha Animals - House Of Rising Sun Wprowadzanie do obrotu z pominięciem obowiązującej procedury z zakresu nowej żywności w oparciu o art. Teraz mam 10 powtorzen czyli robie 10 razy po 6 cwiczen.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Milego dnia, i zeby Ci szybciutko minal...jutro pewnie pospisz
[link widoczny dla zalogowanych]
Mówi o tym otwarcie osoba na stanowisku menagerskim. Tyle lat zmarnowałaś prowadząc coś na kształt egzystencji, podczas gdy zasługujesz, żeby ta druga kochana osoba dbała o Ciebie tak, jak Ty byś chciała o niego zadbać, gdyby Ci to umożliwił.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czytałam też,ze jest takie Towarzystwo Badań i Stosowania Metody Ilizarowa A.S.A.M.I Poland.Lekarze z poszczególnych klinik spotykają się robiąc konferencje na której omawia się leczenie,przypadki,metody. [link widoczny dla zalogowanych] po linku daje sie enter
jakiś pomysł.? tak jest pod ochroną i najczesciej zyje w lasach nie w domach bo to może być błąd lekarski bo się adwokata pytałam Ja nie biore az tak długo żeby juz były jakies stutki uboczne o jakich czyta sie w ulotce, ale wiele spraw mnie nurtuje odnośnie tego leku. Dziewczyny toxo nie można się pozbyć! [link widoczny dla zalogowanych]
Dziś rano zrobiłam test, na którym pokazały mi się dwie kreski, brzuch pobolewa mnie od wczoraj tak jakbym miała dostać @ innych objawów nie stwierdzam. operacją nosa i8 szperam w necie na temat chirurgów w Warszawie : witam. przeciez jest tez akryl kamuflaz... Jestem tak jak Ty 3 tygodnie po operacji , z wysiłkiem fizycznym w nadmiarze jeszcze poczekaj - siłownia itp chwilowo (2-3 miesiace) odpada. Jak ktoś tu jeszcze zagląda niech napisze jak i ile je. Badając mnie był delikatny bardzo i wszystko tłumaczył, od razu zrobił mi cytologię i usg, chociaż to był taka rutynowa wizyta
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 15:57, 08 Kwi 2014    Temat postu: witam to ja pisalam na dyskusji ogolnej o tym pozal sie boze

A jak bede miala duzo kasy, to napewno zdecyduje sie na powiekszenie ust.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest jeszcze popularny Ignacy czyli Ingaś - jak jeszcze można dziecku zepsuć dzieciństwo... Pozdriawiam, życzę miłego dnia.
Włosy farbowałam farbą.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co to tak ucichło......... [link widoczny dla zalogowanych] Proszę o wasze uwagi .
Jakie i gdzie kupić??? Może nawet zaczne się oglądać za książką która była tu wymieniana. Pozdrawiam was i fajnie, że dyskutujecie, a mój topik tak się rozwinął. ja dzisiaj miałam wizyte ale zaczne moze wszystko od poczatku!!!! 2.makaron szpinakowy [link widoczny dla zalogowanych]
1. [link widoczny dla zalogowanych] ek_od_do_150_kg_f_ra_duze_kolo.html ja już mam dosyć .. -jeśli zależy ci na nim i chcesz z nim być-musisz pozwolić mu osiągnąc jego dno....czyli przestawać dawać mu komfort picia (nie sprzątać po nim, nie gotować mu, nie załatwiać jego spraw, nie chować kluczyków od samochodu, nie załatwiać n-ek w pracy...), zająć się sobą i dziećmi -tylko i wyłącznie sobą i dziećmi i zostawić go samemu sobie, jeśl podejmie leczenie to i tak nie oznacza to sukcesu-nie każdy alkoholik z tego wychodzi. Tylko na wadze brak wyniku z tej ketozy. Samorealizacja jest wazniejsza niz chlopak... dziewczynki w dzielnicy Brochów., od zaraz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I my mamy poczucie wyzszosci z jakichs tam powodow!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pomidory, papryki, seler, cebule i marchew pokroić w kostkę lub plasterki wedle uznania. Bralam skrzypowite i nic nie pomagalo, zapisalam sie do dermatologa- zapisal mi tablektki, szmpon do mycia wlosow i plyn do plukania, dodal ze są to zmiany zwiazane z dojrzewaniem i lojotokowe..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kark 25zł(15-25min) [link widoczny dla zalogowanych] Nawet mojego dziecka nie dali rady obciąć.
zapisalam sie prywatnie do kobiety ginekolog bardzo milej. Od poniedzialku chcialabym zaczac znowu chociaz 10 dniowa glodowke.Na razie od jutro zaczne okres przygotowawczy na sokach z warzywami i owocami. Po dzinsach w ogole nie widac,ze byly zwezane wiec zabieg sie oplacal. ---doda--- dzięki za odpowiedz ciuska 2 -- ja bym chyba zrobiła przerwe tygodniową . [link widoczny dla zalogowanych]
Ale wkurza mnie jak wlosy mi sie pusza a na czarnych bardzo to widac. czyli nie mozna nic ...tylko woda??? Jutro pewnie juz bedzie inaczej. Także widzisz z moich doświadczeń wynika, że jest to różnie i co najważniejsze musisz jak najszybciej zacząć obciążać operowaną kończynę - im szybciej to zrobisz tym ból bedzie mniejszy. p Błagam powiedzcie mi czy sa jakies zastrzyki ktore wybielą mi tą skórę????? Sobota rano.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jablczynska 55kg
[link widoczny dla zalogowanych]
chociaż w tamtym roku było ich mniej niż w poprzednie lata....... Przebarwienia i plamy zniknęły.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

5. [link widoczny dla zalogowanych] kazał mi isc obok do gabinetu tam bylo pielegniara P.Krysia polozylem sie, posmarowała mi to jodyna i cztyms spryskała, przyszedł lekarz powiedzial ze poczuje 2 ukłucia :] wbił lekko i powiedzial ze jest po pierwszym ale kłamał bo widzial ze sie boje, potem bylo 1 troche bolało 2 mocniej, ale mialem zacisniete pieci i zeby zeby tego nie czuc nie bylo tak strasznie, odczekalismy chwile tzn 3-5min.
[link widoczny dla zalogowanych] age17mx2.jpg A gadaja ze faceci są jak WC-albo zajęci ...albo ZASRANI. Nikt nie wie jak to jest byc rozwodka...... doceniam jednak to, że nie tyje przynajmniej dzieki tym okresom zdrowego żywienia. Ale prawie 3 tygodnie A6W to też całkiem niezły wynik [link widoczny dla zalogowanych]
Włosy mam proste, cienkie, długość za ucho, nie chcę robić cudów tylko dobrze wycieniować końcówki aby unosiły' Znacie może sensownego fryzjera w Centrum lub na Krowodrz Z ta rybka to poczekaj jeszcze, a juz jak smazona na glebokim tluszczu to nie wczesniej bedziesz mogl zjesc niz 19-20 lipca (liczac, ze wytrzymasz 10 dni glodowki) Taka ryba smazona to za duzo wlasciwosci dla organizmu nie ma, takze jedz ja raczej rzadko. Tak więc.... Foremniak wg mnie W OGOLE nie jest nawet ladna tylko potwornie przecietna, nijaka. Pewnie sie babie znudzilo... Bo jest ona zależna nie tylko od danego przypadku ale też sposoby danego fizjoterapeuty, mysle, ze nie da się w jednym zdaniu jej opisać ani powiedzieć jak dugo będzie trwała. ale nie sądze aby to miało jakis wpływ.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i 4 godziny nie pić!!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
dizeki Ci bardzo...ehh no ja niestety tez nie mam tkanki tluszczowej i to jak u Ciebie moze spowodowac ze ebdzie mi ciezko...a raczej ciezej czyli po prostu mam sobie oczyszczac caly pepek i dookola dziurki??no i przede wszystkim nic nie kombinowac ze zdejmowaniem kolczyka?nio w sumie racja w koncu dopoki mi nie pozwola na pewno nie zamierzam go zdejmowac...u Ciebie szybko sie goi?i plastry wodoodporne pomagaja??to gites..pewnie tez ich sprobuje...dzieki:*tribo Witam wykonuje tipsy żelowe w kielcach zapraszam wszystkie zainteresowane Panie moje prace mzoan obehrzec nawww.diana-tipsy-zelowe-kielce.blog.onet.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ponoc do najlpeszych na rynku nalezy farouka biosilka ta [link widoczny dla zalogowanych] _Plus_Odzywka_kwasna_p5701.html [link widoczny dla zalogowanych] fujjj włosy na klacie bleeeeeeeeeeeeeeeeee
Długości są do pupy jak są proste oczywiście. kisiel, budyń, ryż z owocami), 20.00 mleko z małym dodatkiem kaszki.W między czasie zje jakieś flipsy, herbatniki lub owoc ew warzywko. Witam wszystkie ciężarówki Bardzo Was proszę o odpowiedz na moje pytanie. choc fakt ze ja tez uwazam ze wiekszosc wlochow to dzieci. Noszę kolczyka z tytanu, trochę dłuższego i już nawet z małymi kuleczkami żeby był troszkę lżejszy. [link widoczny dla zalogowanych]
Polecenie picia dużej ilości wody też otrzymałam i stosuję się do niego, aż mam dość wody... co moze spalic ta opone? 100 zł za sweter czy bluzkę...? Pytasz o nadzieję, hmm... miałam dosyć śliczne włosy i grube.. To miłe. Do pierwszego przelomu kwasniczego cwiczylam dosc intensywnie,.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 733
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Wto 15:59, 08 Kwi 2014    Temat postu: komisyjnie zresztą, mój mąz, śmiejac się i z was, i ze

Będę wdzięczna za ewentualną pomoc i szczecinianki odzywajcie się !!
[link widoczny dla zalogowanych]
niech kazdy nosi to co lubi .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym nie boisz sie uzywac go sama?? [link widoczny dla zalogowanych] Kolejny plus dla L to brak checi na słodycze, ale to nie słodyczowstręt niestety.
przynosi pieluszki, podaje smoczek...itd. I jest to również bardzo droga sprawa. Mam nadzieję, że w końcu cos mi pomoże, bo z tym się nie da normalnie funkcjonować. Mam dwoje dzieci starsze 3 lata, kiedy byłam z nim w ciąży zaczęł mi się powiększać wcześniej poprostu były. Bo jesli faktycznie tak jest,ze im wiecej sie jej je, tym wiecej sie chudnie, a ty jak piszesz,jestes caly dzien poza domem, to moze to jest przyczyna? [link widoczny dla zalogowanych]
A do tego przynajmniej 1 raz kapuśniak. -3 razy dziennie przemywalam pępek zwykłą wodą ze jestes fanka os 1.nerw pośrodkowy, mam czarne włosy do ramion. Niestety tylko raz miałam fantastycznie ścięte włosy właśnie przez nią i od tego czasu mam nadzieję, że spotkam ją w jakimś salonie a tu nic Byłabym wdzięczna gdyby ktoś ją kojarzył i wiedział godzie teraz pracuje Pozdrawiam i z góry dziękuję, piszcie na maila, lub gg 7658895.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

właśnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
bylam tam tylko obciac grzywke i... Po umyciu stosuję jedwab.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Hej, wiecie może kto wykonuję taką piosenke starą, co w refrenie jest Hej now,hej now .. W teledysku spiewa taka babka w żółtych,krótkich włosach.
32/204-14-53. Mialam tez pare zabiegow chirurgicznych. ) - ale ... Ja już po wizytce...8.08 idę pod nożyk Ja nie powiem,ze non stop,ale prawie ciagle korzystam z przepisow tej ksiazeczki i robie takie wstawki po ok 2 tygodnie w miesiacu.W inne dni czesto wplatam te przepisy.Nie polega to na tym,ze tam bez przerwy zagladam zeby cos zrobic do jedzonka .Na poczatku tak bylo ,ale z czasem znajac zasady sama cos wymyslam z produktow ,na ktore mam ochote zjesc. [link widoczny dla zalogowanych]
ja jednak wybiore zoo do wroclawia bo mam tylko 100km Krakow to juz musialaby byc wycieczka nie tylko do zoo wydaje mi się,że robią to abo z lenistwa bo nie chce im się bawić z długimi i ciężkimi do opanowania w,łochami, albo z zazdrości. po aplikacji oraz dzisiaj rano nic nie swedzialo i nie szczypalo wiec chyba ok. W prawdzie jeszcze dziś nie jadłam ale zaraz biegnę podgrzać Ja się dziś rano ważyłam i po 3 dniach - 1kg. ja chyba tego nie umiem robić. zmiany skórne u mnie juz zupełnie ustąpiły, za to wykańcza mnie ten piekielny ból stawów biodrowych. niektorzy prycuja i nie moga od rana okupowac kompa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odpowiedź nigdy nie pada prawdziwa..
[link widoczny dla zalogowanych]
być wariacje tylko kombinacje,przecież kolejność wylosowanych liczb jest nieistotna,ważny jest zestaw liczb,prawda? Dzidziuch, ciesze sie ze w koncu zajrzalas.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bedzie mi milo wspierac i byc wspierana przez kogos . [link widoczny dla zalogowanych] Idę sobie z panią salową korytarzem bardzo długim, a ona zabawia mnie rozmową i opowiada co mnie tu czeka i jak tu kobiety rodzą wie pani człowiek to sie już do tych krzyków przyzwyczaił,a co sie nie naoglada...Okazuje sie , że tą lewatywę to ona mi będzie robić w łazience.
Ja wszystko ważę... Mam kumpla który potrafi przez cztery godziny i gdybym miał wymagającą partnerkę, to postawiłbym mu butelkę wódki i wysłałbym swoją niewyżytą kobitę do niego, a on zrobiłby swoje i wszyscy byliby zadowoleni. pozdro;* juz mnie nie ma.. Zastanawiają mnie tylko te dziwactwa. Noga wyprostowuje sie calkowicie bez najmniejszego problemu. [link widoczny dla zalogowanych]
jak mam sie zachowywac??? pozdrawiam Spokojnie, weźmie sobie pani szczepionkę przeciw żółtaczce, potem zapiszemy na laparoskopię... I tak już mija drugi miesiąc od kiedy zmiast zapalenia wyrostka wykryli mi torbiel... Tydzien bez czekolady cukierka czy ciacha sama nie moge uwierzyc !!! a kartę członkowską oczywscie się dostaje. Pracuję wyłącznie na firmowych produktach min. bo ciagnie sie pewnie za toba smrodzik....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wg tombaka to złe połaczenie nie rozumiem dlaczego?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ciąg dalszy pytania, o Ambasadę Urody, osobiście nie byłam bo za daleko ale pewnie bym nie poszła bo koleżanka była i ..., ale najlepiej sobie samej wyrobić zdanie, bo ktoś może zawsze trafić na zły humor kosmetyczki, co się przecież może zdarzyć w każdym salonie. miało być ścięcie i rozjaśnienie...i było Czy wyszło dobrze:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak się zastanawiam, jak Ci pomóc...? [link widoczny dla zalogowanych] PREVENTIC LEK W TABLETKACH KTORY WZMoCNI organizm od srodka.
mój tata rozmawia z babcią - a u niej zdarza mi się zjeść obiad Na dodatek dostałam Pyralginę przeciwbólowo i jak się okazało dostałam po niej zapaści i ledwo co mnie uratowali. mam takie jedne jeansy, ale juz mi sie znudzil ten haft i chcialabym go odpruć, ale czy nie bedzie to wyglądało gorzej ?? i wiesz, ze pozniej przytyjesz... Czy w takim razie glodowka powinna byc jakas inna? [link widoczny dla zalogowanych]
NIE PATRZĘ NA TOCZY KTOŚ JESZCZE MA TAK NA IMIĘ. CZesc! Nie radzę Ci rezygnować z chodzenia przy jednej kuli... No nie znam się ale moja żona zawsze kochała długie włosy. Mam zapisane leki na rozkurcz mięśni i masaże. bardzo Troszku się jej nazbierało Ale ładnie wygląda wg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OpowiadaniaOcenianie Strona Gwna -> Witajcie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin